Pagina laden...

Retouren

Je kan de door jou bestelde artikelen binnen 30 dagen kosteloos retourneren.

Plaats het onbeschadigde artikel dat je retourneert samen met het retourformulier dat is meegezonden terug in een zak of doos (indien mogelijk die waarin je jouw bestelling hebt ontvangen) en sluit deze zorgvuldig af.

Plak het retourlabel dat is meegeleverd in je pakket vervolgens goed zichtbaar op de zak of doos en breng je pakket naar een PostNL-pakketpunt. Vraag altijd om een verzendbewijs en bewaar dit tot je van ons een retourbevestiging hebt ontvangen.

BELANGRIJK: Als het om een klacht gaat, meld dit dan eerst bij onze klantenservice voordat je het pakket aan ons terugstuurt.

Omruilen naar andere artikelen of maten is helaas alleen mogelijk in onze stores.

Bij klachten of retourzendingen wordt de artikelwaarde natuurlijk zo snel mogelijk vergoed. Mocht je een andere maat of kleur willen, bestel deze dan via de online shop. Hier zie je meteen of het gewenste artikel nog beschikbaar is.

Meer informatie over het herroepingsrecht vind je in onze algemene voorwaarden. Het retourformulier of de originele doos geeft niet automatisch recht op de effectieve uitoefening van het herroepingsrecht.

Als alternatief kan je de artikelen ook retourneren of omruilen in een SNIPES store.

 
Helaas is een directe omruiling via de online shop niet mogelijk. Zodra je het artikel retourneert, betalen we het bedrag zo snel mogelijk terug. Als je graag een ander artikel wilt, gelieve het dan direct te bestellen in de online shop.
Als er een SNIPES store bij jou in de buurt is, kan je de (ook in de online shop) aangekochte artikelen daar omruilen of retourneren.
 
Zodra je retourzending in ons logistiek centrum is verwerkt, ontvang je van ons een retourbevestiging via e-mail. In sommige gevallen worden retourzendingen eerst verzameld in een PostNL-verzendcentrum en worden ze na 1-2 dagen afgeleverd in ons logistiek centrum.

De verwerking van je retourzending vindt plaats binnen uiterlijk 14 dagen na aankomst van de retour in ons logistiek centrum. Controleer naast je gewone e-mailinbox ook je spamfolder. Als het iets langer duurt vooraleer je retour verwerkt is, neem dan contact op met PostNL. Aan de hand van het leveringsnummer kunnen zij nagaan waar je retour zich bevindt.
 
Als je hebt betaald met iDeal, creditcard, PayPal of Sofort, dan wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen automatisch terugbetaald, 1 werkdag nadat je retour is verwerkt in ons logistiek centrum.

Als een bestelling werd betaald met een giftcard, wordt de terugbetaling van een retour alleen gedaan op een bankrekening.
 
Retourneren kan je ook eenvoudig in onze stores doen. Daar krijg je het aankoopbedrag voor de betreffende artikelen contant uitbetaald. Je kan een artikel ook ruilen voor een ander artikel van dezelfde waarde.

Doe de ongedragen/onbeschadigde artikelen in de originele verpakking. Vul het retourformulier in dat werd meegeleverd bij de online bestelling en voeg dit toe. Zonder dit retourformulier kan het artikel niet worden teruggenomen in de store. Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice indien het retourformulier verloren is gegaan.

De dichtstbijzijnde winkel in jouw buurt is te vinden via de Storefinder op www.snipes.com.

 
Adres retourzendingen:

Snipes Nederland B.V.
Antwoordnummer 10136
5140 VB Waalwijk

 
Afgeprijsde of soldenartikelen kan je natuurlijk ook retourneren. Deze worden ook gewoon terugbetaald.
 
Stuur het artikel s.v.p. meteen retour. Vul het retourformulier in van het artikel dat je wil retourneren en noteer de reden van retour.

Zodra je retour bij ons is aangekomen, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt en na verwerking de volgende werkdag terugbetaald via de originele betaalmethode.

Helaas is een directe omruiling naar een vervangartikel niet mogelijk via de online shop. Je kan wel op elk gewenst moment een nieuwe bestelling plaatsen.
 
Stuur enkele foto’s van het beschadigd artikel en je bestelnummer naar het volgende e-mailadres: onlineservice-nl@snipes.com. We bekijken de klacht en nemen vervolgens contact met je op.

Als je het artikel in één van onze stores hebt gekocht, gelieve je dan te wenden tot de winkel met het artikel en aankoopbewijs. Een verwerking van je klacht via de online shop is in dit geval helaas niet mogelijk.

 

Nog vragen?