Pagina laden...
NEWS CORONA

Hey SNIPES Fam,

Omwille van de huidige Corona omstandigheden blijven onze stores tot nader order gesloten. Uiteraard is onze online shop 24/7 voor jou geopend. Om je op de hoogte te houden hebben we op deze pagina alle relevante informatie verzameld.

Tot dan: Keep calm, stay safe and wash your hands.

1. ALGEMENE VRAGEN
2. BESTELLING
3. LEVERING
4. RETOUREN/OMRUILEN



 

  1. ALGEMENE VRAGEN


    Welke SNIPES stores in Nederland zijn nog geopend?


    Voor de algemene veiligheid zijn momenteel al onze stores gesloten. We zullen je informeren zodra ze weer opengaan.


    Wat gebeurt er met de raffles (Yeezy etc.)?

    Aangezien onze stores gesloten zijn, vinden er momenteel geen in store raffles plaats, alleen online. Raffle winnaars ontvangen hun schoenen per post.


    Beschermen de SNIPES gezichtsmaskers tegen Corona?


    Onze SNIPES gezichtsmaskers zien er goed uit, maar voldoen niet aan de FFP3-norm en beschermen daarom niet tegen het Coronavirus. Ze zijn slechts bedoeld als bescherming tegen stof, bvb op festivals of concerten.



  2. BESTELLING

    Waar is mijn bestelling?

    Zodra we je pakket hebben overgedragen aan PostNL, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging met daarin je leveringsnummer en een link om je bestelling te tracken. Bovendien is je leveringsnummer op elk moment terug te vinden in je klantaccount.

    Gastbestelling: Als je je bestelling als gast hebt geplaatst, kan je de status van je bestelling volgen via de link in de e-mail met de orderbevestiging, of door je leveringsnummer, e-mailadres en postcode in te voeren in het login gedeelte.


    OPGELET: Door de huidige omstandigheden is het mogelijk dat de verzending van je bestelling iets langer duurt dan gewoonlijk. We vragen je iets meer geduld te hebben en onze klantenservice pas te contacteren indien je 5 werkdagen na je bestelling nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen.


    Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb nog geen bevestiging ontvangen

    Tip: controleer je spamfolder. Als je daar geen bestelbevestiging kan vinden, controleer dan in je klantaccount of je e-mailadres correct is.

    Nog steeds geen bestelbevestiging ontvangen? Geen nood! Als je een bestelnummer hebt ontvangen (deze staat bij jouw bankafschrijving en begint met 2020) is jouw bestelling goed doorgekomen. De bestelbevestiging kan vanwege een systeemfout niet verstuurd zijn. Binnen enkele werkdagen ontvang je de track en trace van verzending en kun je de zending volgen (LET OP! De track en trace wordt na ontvangst binnen 24 uur geactiveerd).



     
  3. LEVERING


    Blijft de levertijd hetzelfde?

    Door de huidige omstandigheden is het mogelijk dat de verzending van je bestelling iets langer duurt dan gewoonlijk. Je kan de status van je bestelling steeds volgen via de link in je verzendbevestiging en je leveringsnummer.


    Blijft SNIPES verzenden naar andere landen zoals Italië en Oostenrijk?

    We blijven bestellingen verzenden zoals voorheen. Als het niet meer mogelijk is om naar je land te verzenden, zullen we je hierover informeren.



     
  4. RETOUREN/OMRUILEN


    Blijven de huidige retourvoorwaarden van toepassing?


    De huidge retourvoorwaarden blijven gewoon van toepassing. Je kan de door jou bestelde artikelen kosteloos retourneren via PostNL. Alleen het retouren of omruilen in één van onze stores is momenteel niet mogelijk.


    Kan ik artikelen die ik in de winkel heb gekocht via PostNL terugsturen?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk. We vragen je te wachten tot onze stores weer geopend zijn en de artikelen dan terug te brengen. De retourperiode van 28 dagen zal pas beginnen tellen van zodra de stores weer opengaan. Let er op dat je je aankoopbewijs goed bijhoudt.