Pagina laden...

Meest gestelde vragen

In dit overzicht hebben we de antwoorden op de meest gestelde vragen verzameld, via het categoriemenu aan de linkerkant kan je de volledige lijst met FAQs raadplegen.

Zodra we je pakket hebben overgedragen aan PostNL, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging met daarin je leveringsnummer en een link om je bestelling te tracken. Bovendien is je leveringsnummer op elk moment terug te vinden in je klantaccount.

Gastbestelling: Als je je bestelling als gast hebt geplaatst, kan je de status van je bestelling volgen via de link in de e-mail met de orderbevestiging, of door je leveringsnummer, e-mailadres en postcode in te voeren in het login gedeelte.

 
Je ontvangt een betalingsbevestiging via e-mail, zodra je betaling door ons systeem is verwerkt.

Als je met Klarna hebt betaald, ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail. Ook kun je hier of in de Klarna app kijken of wij je betaling hebben ontvangen. Log gewoon in met het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling.

Geen bestelbevestiging ontvangen? Geen nood! Als je een bestelnummer hebt ontvangen (deze staat bij jouw bankafschrijving en begint met 2020) is jouw bestelling goed doorgekomen. De bestelbevestiging kan in je spamfolder beland zijn of vanwege een systeemfout niet verstuurd zijn. Binnen enkele werkdagen ontvang je de track en trace van verzending en kun je de zending volgen (LET OP! De track en trace wordt na ontvangst binnen 24 uur geactiveerd).

 
Je kan de door jou bestelde artikelen binnen 30 dagen kosteloos retourneren.

Plaats het onbeschadigde artikel dat je retourneert samen met het retourformulier dat is meegezonden terug in een zak of doos (indien mogelijk die waarin je jouw bestelling hebt ontvangen) en sluit deze zorgvuldig af.

Plak het retourlabel dat is meegeleverd in je pakket vervolgens goed zichtbaar op de zak of doos en breng je pakket naar een PostNL-pakketpunt. Vraag altijd om een verzendbewijs en bewaar dit tot je van ons een retourbevestiging hebt ontvangen.

BELANGRIJK: Als het om een klacht gaat, meld dit dan eerst bij onze klantenservice voordat je het pakket aan ons terugstuurt.

Omruilen naar andere artikelen of maten is helaas alleen mogelijk in onze stores.

Bij klachten of retourzendingen wordt de artikelwaarde natuurlijk zo snel mogelijk vergoed. Mocht je een andere maat of kleur willen, bestel deze dan via de online shop. Hier zie je meteen of het gewenste artikel nog beschikbaar is.

Meer informatie over het herroepingsrecht vind je in onze algemene voorwaarden. Het retourformulier of de originele doos geeft niet automatisch recht op de effectieve uitoefening van het herroepingsrecht.

 
Helaas is een directe omruiling via de online shop niet mogelijk. Zodra je het artikel retourneert, betalen we het bedrag zo snel mogelijk terug. Als je graag een ander artikel wilt, gelieve het dan direct te bestellen in de online shop.
Houd er rekening mee dat bestellingen die met Klarna zijn betaald, niet in de winkel kunnen worden geretourneerd! Retourneer je Klarna bestelling via PostNL.

 
Omwille van de corona-maatregelen zijn onze winkels momenteel gesloten en is het jammer genoeg niet mogelijk om je artikelen daar te retourneren of om te ruilen, je kan dit echter steeds doen via PostNL.

Houd er rekening mee dat bestellingen die met Klarna zijn betaald, niet in de winkel kunnen worden geretourneerd! Retourneer je Klarna bestelling via PostNL.
 
Als je hebt betaald met iDeal, creditcard, PayPal of Sofort, dan wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen automatisch terugbetaald, 1 werkdag nadat je retour is verwerkt in ons logistiek centrum.

Als je hebt gekozen voor Klarna als betaalmethode, zullen we Klarna op de hoogte stellen nadat je retourzending in ons magazijn is ontvangen en ontvang je een bevestiging van je retourzending per e-mail. Je kunt het retourneren van je bestelling ook registreren in de Klarna-app. Bij aankoop op factuur/termijnbetaling wordt je betalingstermijn verlengd.
De terugbetaling wordt automatisch gestart zes dagen nadat je retour is geregistreerd en je ontvangt je terugbetaling binnen 14 dagen. Als je maar een deel van de bestelling hebt geretourneerd, hoef je alleen het resterende bedrag te betalen. Log voor de nodige informatie in op je Klarna-account.
Als een bestelling werd betaald met een giftcard, wordt de terugbetaling van een retour alleen gedaan op een bankrekening.
Opgelet: de verwerking en terugbetaling van je retourzending vindt plaats binnen uiterlijk 14 dagen na aankomst van de retour in ons logistiek centrum.

 
Dit is momenteel (nog) niet mogelijk.

 
Om de snelst mogelijke verzending te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk nadat deze is afgerond naar ons verzendmagazijn gestuurd en verwerkt. Een wijziging of annulering van je bestelling is daardoor helaas niet mogelijk.

 
Bij bestellingen met een bestelwaarde van € 60,00 en hoger hoef je geen verzendkosten te betalen. De verzendkosten binnen Nederland voor een bestelling tot € 59,99 bedragen € 3,99.

 
In je pakket wordt een retourlabel meegeleverd. Met dit label kan je de artikelen via PostNL gratis aan ons terugsturen.

 
Tip: controleer je spamfolder. Als je daar geen bestelbevestiging kan vinden, controleer dan in je klantaccount of je e-mailadres correct is.

Nog steeds geen bestelbevestiging ontvangen? Geen nood! Als je een bestelnummer hebt ontvangen (deze staat bij jouw bankafschrijving en begint met 2020) is jouw bestelling goed doorgekomen. De bestelbevestiging kan vanwege een systeemfout niet verstuurd zijn. Binnen enkele werkdagen ontvang je de track en trace van verzending en kun je de zending volgen.

Opgelet: de trackinginfo is beschikbaar van zodra je pakket is verwerkt en aangemeld in het magazijn van PostNL. Dit kan even duren en in tussentijd staat er in de Track & Trace de melding dat het pakket nog niet ontvangen is door PostNL of dat het bezorgmoment onbekend is. Dit betekent niet dat jouw pakket kwijt is. Houd je trackinginfo in de gaten voor ontwikkelingen in de bezorging.

 

Nog vragen?