Pagina laden...

Meest gestelde vragen

In dit overzicht hebben we de antwoorden op de meest gestelde vragen verzameld, via het categoriemenu aan de linkerkant kan je de volledige lijst met FAQs raadplegen.

Zodra we je pakket hebben overgedragen aan PostNL, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging met daarin je leveringsnummer en een link om je bestelling te tracken. Bovendien is je leveringsnummer op elk moment terug te vinden in je klantaccount.

Gastbestelling: Als je je bestelling als gast hebt geplaatst, kan je de status van je bestelling volgen via de link in de e-mail met de orderbevestiging, of door je leveringsnummer, e-mailadres en postcode in te voeren in het login gedeelte.

 
Je ontvangt een betalingsbevestiging via e-mail, zodra je betaling door ons systeem is verwerkt.

 
Je kan de door jou bestelde artikelen binnen 30 dagen kosteloos retourneren.

Plaats het onbeschadigde artikel dat je retourneert samen met het retourformulier dat is meegezonden terug in een zak of doos (indien mogelijk die waarin je jouw bestelling hebt ontvangen) en sluit deze zorgvuldig af.

Plak het retourlabel dat is meegeleverd in je pakket vervolgens goed zichtbaar op de zak of doos en breng je pakket naar een PostNL-pakketpunt. Vraag altijd om een verzendbewijs en bewaar dit tot je van ons een retourbevestiging hebt ontvangen.

BELANGRIJK: Als het om een klacht gaat, meld dit dan eerst bij onze klantenservice voordat je het pakket aan ons terugstuurt.

Omruilen naar andere artikelen of maten is helaas alleen mogelijk in onze stores.

Bij klachten of retourzendingen wordt de artikelwaarde natuurlijk zo snel mogelijk vergoed. Mocht je een andere maat of kleur willen, bestel deze dan via de online shop. Hier zie je meteen of het gewenste artikel nog beschikbaar is.

Meer informatie over het herroepingsrecht vind je in onze algemene voorwaarden. Het retourformulier of de originele doos geeft niet automatisch recht op de effectieve uitoefening van het herroepingsrecht.

Als alternatief kan je de artikelen ook retourneren of omruilen in een SNIPES store.

 
Helaas is een directe omruiling via de online shop niet mogelijk. Zodra je het artikel retourneert, betalen we het bedrag zo snel mogelijk terug. Als je graag een ander artikel wilt, gelieve het dan direct te bestellen in de online shop.
Als er een SNIPES store bij jou in de buurt is, kan je de (ook in de online shop) aangekochte artikelen daar omruilen of retourneren.

 
Retourneren kan je ook eenvoudig in onze stores doen. Daar krijg je het aankoopbedrag voor de betreffende artikelen contant uitbetaald. Je kan een artikel ook ruilen voor een ander artikel van dezelfde waarde.

Doe de ongedragen/onbeschadigde artikelen in de originele verpakking. Vul het retourformulier in dat werd meegeleverd bij de online bestelling en voeg dit toe. Zonder dit retourformulier kan het artikel niet worden teruggenomen in de store. Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice indien het retourformulier verloren is gegaan.

De dichtstbijzijnde winkel in jouw buurt is te vinden via de Storefinder op www.snipes.com.

 
Als je hebt betaald met iDeal, creditcard, PayPal of Sofort, dan wordt het bedrag van de geretourneerde artikelen automatisch terugbetaald, 1 werkdag nadat je retour is verwerkt in ons logistiek centrum.

Als een bestelling werd betaald met een giftcard, wordt de terugbetaling van een retour alleen gedaan op een bankrekening.
Opgelet: de verwerking en terugbetaling van je retourzending vindt plaats binnen uiterlijk 14 dagen na aankomst van de retour in ons logistiek centrum.

 
Dit is momenteel (nog) niet mogelijk.

 
Om de snelst mogelijke verzending te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk nadat deze is afgerond naar ons verzendmagazijn gestuurd en verwerkt. Een wijziging of annulering van je bestelling is daardoor helaas niet mogelijk.

 
Bij bestellingen met een bestelwaarde van € 60,00 en hoger hoef je geen verzendkosten te betalen. De verzendkosten binnen Nederland voor een bestelling tot € 59,99 bedragen € 3,99.

 
In je pakket wordt een retourlabel meegeleverd. Met dit label kan je de artikelen via PostNL gratis aan ons terugsturen.

 
Tip: controleer je spamfolder. Als je daar geen bestelbevestiging kan vinden, controleer dan in je klantaccount of je e-mailadres correct is.

Nog steeds geen bestelbevestiging ontvangen? Geen nood! Als je een bestelnummer hebt ontvangen (deze staat bij jouw bankafschrijving en begint met 2020) is jouw bestelling goed doorgekomen. De bestelbevestiging kan vanwege een systeemfout niet verstuurd zijn. Binnen enkele werkdagen ontvang je de track en trace van verzending en kun je de zending volgen.

Opgelet: de trackinginfo is beschikbaar van zodra je pakket is verwerkt en aangemeld in het magazijn van PostNL. Dit kan even duren en in tussentijd staat er in de Track & Trace de melding dat het pakket nog niet ontvangen is door PostNL of dat het bezorgmoment onbekend is. Dit betekent niet dat jouw pakket kwijt is. Houd je trackinginfo in de gaten voor ontwikkelingen in de bezorging.

 

Nog vragen?